Sunday, May 10, 2015

Happy Mother's Day!

slamat hari ibu utk sume ibu2 in the world! including bakal2 ibu jgk.. many of my friends tgh memboyot skang nie.. even my bff, G'Jie also expecting on having her first baby, inshaAllah on this upcoming September/October..pardon, can't recall the exact due date..

tahun nie, first year She sebagai seorg ibu.. but no celebration pon.. dah sambut in advance kat Melaka last week.. kiki.. pon bole.. tinggal nk demand incek hubby beli choc indulgence je nnt.. nyummi2!

di kesempatan nie, She nk wish Happy Mother's Day kat both mama in my life; PUAN JUMIATI BINTI BAHAR & PUAN NOR HASINAH BINTI MAT DAHARI dgn ucapan, tgh buat ape tuh.. hahah! xde lah, dgn ucapan: thanks for being my precious mama & mama in law to me.. i'm glad for having u both in my life.. muaahhx2!

my pretty & cutie mama

my beautiful & gorgeous mama in law

p/s : x saba nk denga twinnies wish Happy Mother's Day kat She.. hee.. ;)



0 feedback:

Post a Comment